E v e l i n a J a n s s o n

måndag 1 juni 2009

måndag morgon.

Godmorgon och så var det måndag igen och solen skiner fortfarande. Så idag blir det shorts och linne. Vaknade hemma hos mamma i morse bussarna har slutat gå i bra tider närjag har sovmorgon så¨jag åkte 20 i 7 hemifrån mamma hem till pappa och gick och la mig igen när jag kom dit. Vaknade 9.50 av ett sms från Elin vi bestämde iallafal att vi ska på stan efter skolan. Hon behöver underkläder och jag behöver nog de oxå faktiskt men även ett par solbrillor. =)
Kan ju bara säga att jag brände mig lite smått igår. När jag skulle sova sen på kvällen var det 28 grader inne, inte konstigt att jag höll på att nå 100 grader i kroppen. Jag bestämde mig för att ta ett dopp i poolen för att kyla ner mig lite, det var jätte kallt eller inte jätte 21 grader. Sköntskönt sen gick jag och la mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar