E v e l i n a J a n s s o n

söndag 7 juni 2009

Söndag

Hellu, vaknade runt 10 idag . Malin och jag gjorde scones till frukost. Gjorde det riktigt mysigt.Satt och åt frukost tillsammans och pratade lite. När jag var klar satte jag på mig kläder och fixade mig lite åkte sedan ut och körde lite med mi padre efter det åkte vi hem till framor och farfar för en kopp kaffe. Hon fick sin morsdagspresent lite i efterskott. Åkte sedan hem och började med mitt super roliga vete arbete, eller ´rättare sagt mindre roligare!!! Nu är jag iallafall klar ska nog packa lite eftersom jag ska till mamma, eller i morgon ska jag sova hos mormor och morfar men tisdag ska jag till mamma. så det är bra om jag har packat! Tisdag är jag dessutom ledig, härligthärligt!!=)


Puss&Kram/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar