E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 11 juni 2009

Torsdag, en dag kvar!! =)

Ciaao. Var i skolan 9.20 idag , när jag kom hade ingen kommit så jag trodde jag skule bli helt ensam men sen kom Hanna, Sofie Helena och Anna. När vi fått höra våra betyg på matten gick vi ner på stan då träffa vi även Lovisa sen gick vi till svartån däär ådraget skulle vara. De va först något å-race sen var det en dragkamp mellan lärarna och en klass. Lärarna förlorade och hamnade i svartån. Efter det gick jag ner på stan sen kom mormor och morfar och hämtade mig och snart kommer mamma hit vi ska ta en kopp kaffe. hehe. I morgon är det dessutom skolavslutning.Alla andra skolor i västerås har redan slutat det är bara vi ettor och tvåor på rudbeck med alla studenter som inte har slutat än. Men i morgon börjar avslutningen halv 9 när den är slut ska jag på viktors student. Sen ska jag ut och käka med massa underbara människor och vad som händer sen vet jag inte riktigt än, blir de någorlunda bra väder bär det nog av till Vasaparken! Kraamen / EeJansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar