E v e l i n a J a n s s o n

lördag 13 juni 2009

Heej, vaknade vid klockan åtta idag och var jätte pigg det är helt sjukt för gick ändå och la mig sent och så. Men det är ju bra att vara pigg. Gjorde scones till frukost, eeller rättare sagt mamma gjorde dem. Efter frukosten började jag packa eftersom att jag åker till Kroatien i natt. Har gjort en packningslista så jag får lite struktur på det hela. Det är så svårt att veta vad man ska ha med sig, är borta i två veckor så jag behöver ju ändå inte jättejätte mycket packning. Har också fyllt på min mobil, så jag kan ha lite kontak med er här hemma iallafall. Och nu ska jag fylla min ipod med lite musik!! När jag kommer hem så jobbar jag i två veckor och sen är jag ledig ett tag igen!! =)
Det här är kanske mitt sista inlägg innan jag åker, om jag inte hinner med ett till senare i kväll. Men är det något viktigt ni vill mig så finns jag på mobilen.
Pussar&Kramar EeJansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar