E v e l i n a J a n s s o n

söndag 28 juni 2009

hemma!=)


Hej, hemma igen efter 2 veckor i kroatien. Har haft det kanon bra med en massa sol och bad. Dock var vädret dåligt i kanske tre dagar. Men resten var kanon. Första veckan var jag i Dubrovnik och andra veckan i Mlini. Även fast det har varit skönt att komma bort ett tag så är det otroligt skönt att vara hemma har längtat så efter mamma tim och mina vänner.. Man tror verkligen inte att man ska längta efter sina kompisar så mycket som man gör. Var bara borta i 2 veckor men annars är jag ju liksom van att träffa mina vänner varje dag.. Men i morgon skaa jag iallafall träffa några på framnäs. Ska först träffa Elin (som jag saknat enormt mycket) sen ska jag träffa resten på Framnäs. Myspys, kan tyvärr inte bli så sent eftersom att jag jobbar. Börjar i morgon och ska jobba i två veckor framöver! Men jag har bra tider så man kan ju ha roligt på kvällarna med vännerna ändå.






Tog tyvärr inte så jätte många bilder , men några kan ni få se. =)





Var tvungen att ta en bild på de randiga tröjorna och visa för min kära vän hanna som älskar randigt!!!! xD



Puss&Kraam / EeJansson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar