E v e l i n a J a n s s o n

fredag 5 juni 2009



Godmorgon=) vaknade först klockan sju i morse då mamma var förbi med mina jackor, thaank god vad skönt med min egna jacka.. Gick och la mig igen vaknade kvart över åtta, gick ner och satte på kaffe för att det skulle vara klart när jag sminkat mig och så. När jag väl kom ner när jag var klar efter min fixning, tro de eller ej kaffet var slut. Guud så glad man blir.. Fick göra om de och de tog yttligare en massa tid. Asså seriöst dem andraa hade redan druckit och sen går dem och tar allt jag gjort till mig oxå, snällt snällt. Visst det är inge farligt men kan bli mycket irriterad för en sådan sak. Ligger liksom bara djävulskap bakom det känns det som. Skitt samma nu sitter jag i min säng och tittar på vänner ska snart gå till bussen för lite samhäll, faktiskt ganska intressant det vi håller på med just nu. VI pratar om partier som är rasictiska som tillexempel Sd. Vet inte när jag slutar idag hoppas geografin är inställd annars har vi håltimme i ungefär 3 timmar eftersom att matten också är inställd..
Have a nice day Puss&Kram EeJansson

Lite bilder från utklädnadsshowen=D har tyvärr ingen bild på vinnarklassen men dem var jätte bra!! Även vår nollningsklass var jätte roliga tror dem kom 2:a eller 3:a =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar