E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 3 juni 2009

Onsdag

Ciaao, har varit ledig idag men var förbi vid skolan ändå, det var treornas utklädnadsshow idag. Det började klockan 10 men jag kom dit vid halv 11 istället. Jag och Lundh hade bestämt oss för en promenad till skolan men när jag klev utanför ytterdörren så började det spöregna. Vi möttes på mitten sen gick vi fort till närmsta buss. I skolan träffade vi Hanna Sofie och Lovisa. Vi tittade på showen tillsammans det var jätte roligt.
Gick sedan ner på stan då vi träffade andra sofie sen gicm jag hem till Christian han skulle duscha
sen rörde vi oss mot Choice där vi käkade lunch. Efter maten gick vi på stan en snabbis jag
köpte en laddare till min ipod sen åkte vi och handlade och nu är vi hemma.
Puss&Kraam / EeJansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar