E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 2 juni 2009

tis

Hej och så var denna dag över. Denna dag har varit hyffsat lugn började med svenska efter de hade vi idrott då vi inte hade någon riktig lektion utan lekte lekar. ena skulle det var liksom en tävling man skulle ha ett äpple och man fick inte använda händer man skulle skicka vidare äpplet genom att trycka halsarna emot varandra och greppa på det viset.. Sen var de någonting med nå kex men den blev inte jag indelad i den andra var att man skulle vara två stycken som skulle ta bort papret från en godis tillsammans, utan händer alltså med munnen. Hanna och jag var ett par hon fick ta godisen, så skulle jag försöka rycka bort pappret. Det var jätte roligt tog även en bild på Lovisa och Sofie när dem gjorde detta, men vet ej om jag får lägga in den dem ser mycket kärleksfulla ut på bilden. :P haha nejdååå.. Vårt lag vann iallafall.. Efter de bestod dagen avv en massa lektioner. nu är jag hemma gör inge speciellt ska nog träna lite spanskgramatik tills torsdag.. =)
En till sak, är ledig i morgon:D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar