E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 10 juni 2009

Godmorgon, klockan är 7.20 ochjag sitter i skolan har dock vart här sen klockan 7. Grattis Evelina, riktigt tidig börjar liksom 8.10 skulle ha tagit bussen men jag åkte med mamma istället. Nu har jag snart geografi då ska jag slutföra mitt veteodlingsarbete. Guuuud så skönt !! Efter det har vi historia och någon form av knytkalas. Sedan lunch och efter det sista lektionen spanska! Slutar klockan 13 då ska jag till gymmet sen ska jag hem och inte göra någonting alls. Jag säger varje morgon när jag vaknar att jag ska gå och lägga mig tidigt men det blir aldrig av så jag är alltid så trött när jag vaknar och när vädret är som det är idag blir man inte direkt piggare! Tur att jag har roliga kompisar som piggar upp en!!!=)=)
Puss&Kram EeJansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar