E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 30 juni 2009

kväll på framnäs




Godmorgon. Igår var min första arbetsdag, de gick bra. Man tror att allt ska vara så enkelt men nej! Aja efter jobbet skulle jag åka buss hem, gick det nån buss? Nej! Roligt befinner mig i Irsta och ska till viksäng. Ringer till pappa han är i Stockholm, ringer sen farfar som är i södertälje, sen tim som är i enköping visste även att mamma var i Örebro. Men lyckat! Funderade på att gå hem ett tag, men sen tänkte jag att jag kan försöka ringa mormor och morfar dem kunde ju ha kommit hem från stugan. Och tack gode gud det hade dem. De var så gulliga att de hämtade mig och skjutsade mig hem! När jag kom hem snabbade jag mig in i duschen. Sen kom Elin vi käkade Pastasallad. Sen cyklade förbi hemma hos elin en snabbis sen bar det av till fframnäs där vi träffade resten, skönt att träffa er igen!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar