E v e l i n a J a n s s o n

söndag 31 maj 2009

Söndag

hej, tänk vilket väder det är, sol och varmt. Har solat hela dagen började lite med mitt geografiarbete. De går verkligen inte framåt, eftersom att det inte finns någon fakta om veteodling eller jo fakta finns det väl men inte svar på mina frågor. Har skickat mail till en massa lantbrukare nu, hoppas på svar! Annars känns det som att jag ger upp. Idag är det morsdag också mamma har fått sin presnt av mig eller ja inte fått än jag ska bjuda henne på bio och spicy tyckte det kändes lite roligare än en present. I morgon är det iallafall måndag, ny vecka men det är snart över och snart åker jag till kroatien tills dess måste jag köpa en laddare till min ipod för jag tänker inte ta med datorn, hehe. Ska nog på stan efter skolan en snabbis i morgon ska även köpa nya solglasögon. Ahh just de i fredags var jag på stan med Malin köpte en tröja ett bälte och nya skor. kanske kommer bilder sen. :P
Puss&Kram EeJansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar