E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 20 maj 2009

Kort skoldag, =D

Hejsan, var i skolan vid klockan 8 i morse, tro det eller ej geografin var inställd. Snacka om irriterande hade kunna sova 2 timmar längre.. Historian började sedan 9.40 , där gjorde vi ingenting. Vi fick även gå tidigare där.. Slutade 10.20 eftersom att spanskan också var inställd. skön dag! Efter skolan väntade jag på Elin vi käkade luncch tillsammans sen gick vi ner på stan. Jag köpte 3 linnen från gina och så köpte jag vanliga genomskinliga strumpbyxor. Vi träffade även på Gurra och Lundh. Vi gick tillsammans alla 4 ett tag ssen skulle Gurra på fotboll så resten tog bussen hem. Nu har jag packat det blev en stor bag med massa mjukiskläder och sånt, hehe. ska softa ett tag sen ska jag cykla hem till Lundh sen till gurra sen cyklar vi tillsammans till MAxi där vi träffar company!!! =D







puss/ Ee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar