E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 19 maj 2009

Tisdaag, nu tar jag helg!!! =P

Ciaao, Guuud så skönt nu är alla nationella prov över för denna gång. Hade mattenationella idag, provet varade i 3 timmar satt kvar nästan hela tiden. Jag har helt ärligt ingen aning om hur det gick. Men jag hoppas det gick kanon bra.. =P Slutade efter provet vi käkade lunch i skolan sen gick vi till friskis för ett träningspass. Nu har jag precis kommit hem jag skahoppa in i duschen sen ska jag slappa ett tag, ingen läxa. Wohoooo.. Sen ska jag ut och köra lite med pappa.. I morgon är det också en kort dag, gud allt känns underbart just nu. Då ska jag på stan med Elin ett tag sen ska vi hem till henne, halv fem ska vi träffa company då ska vi handla inför helgen. För på torsdag bär det av!!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar