E v e l i n a J a n s s o n

måndag 18 maj 2009

Måndagseftermiddagen

Hellu, den här dagen har varit väldigt seg. Hade ont i huvudet när jag vaknade i morse. Började 11.40 med spanska hörprov det var jätte svårt.. Hade även muntliga engelska nationella de gick inte heller superbra.. men men . efter skolan åkte jag hem. Gör just nu ingenting ska snart äta kvällsmat sen ska jag nog duscha och göra mig klar kanske läsa eller nått för mitt huvude värker som bara denn. Lägger mig tidigt och hoppas på att vara pigg och glad i morgon inför mattenationella. Man får ju tänka possitivt. Det är det sista nationella nu!! Gud så underbart!! Snart sommarlov inte alls långt kvar nu!! Lämnade även in min ledighetslapp idag, de var på tiden . Hoppas till gud att jag får ledigt i 2 veckor i höst. Ska ju till barbados=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar