E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 21 maj 2009

Torsdag, nu åker jag=)



Godmorgon alla morgonpigga, hoppas ni sovit gott! Det har jag. Igår kväll var jag på Maxi igen med Gurra och Lundh för att köpa dem sista sakerna. Gick lite fortare denna gång, När vi var där allihoppa var det värsta kaosen.. Haha och så var maxi dessutom fullproppat med andra människor. Så vi blev väldigt stressade av varandra och verkligen gick varandra på nerverna. Så jag och gurra ställde oss i den lugna kön till charken för att ta de lugnt från våra stressade kompisar ett tag. Hahhahaha. När vi var klara åkte vi hem.
Var hemma ett tag började med mitt arbete om Aparttheid. Sen käkade vi kvällsmat och efter de var vi ute och plockade blommor till Malins komfirmation. Det kliade över exakt hela mig när vi kom hem.. När jag kom hem fick jag mess av gurra och lundh dem skulle till maxi igen. Hade inget bättre för mig så jag följde med.
Lundh köpte ett paket med jätte goda tuggummin blev jätte fövånad av den rosa färgen. eller han köpt två.. =P
Nu ska jag gå upp från sängen och börja göra mig klar. Sen bär det av. Ha det så bra hemma allihoppa. Skriver när jag kommer hem. Finns på mobilen!

Puss&Kram /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar