E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 28 maj 2009

Torsdag

Hej, så var torsdagen över. Den här dagen har varit ganska okej. Började dagen med matte fick tillbaka nationella och sen fick vi sluta efter de var de sv lektion jag var klar så behövde ej jobba. Då hade vi lunch rast käkade lunch sprang sedan enr en snabbis på stan för att fixa en grej. fortsatte dagen med spanska då vi tittade på skräckfilm. Går man i en klass med massa tjejer så får man räkna med en massa skrik. Hehe. Hade sedan samhäll lysnade på massa redovisningar och till förvåning så hade David rättat proven.. Woohoo vi fick dem innan sommmarlovet! (Provet gjordes innan påsklovet:p) hehe. Sen hade vi historia eller nej de hade vi inte fick vänta på att berätta att mitt apartheid arbete går bra. Var sist på listan så jag fick sluta senare än tänkt. Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte hem till mormor&morfar för kvällsmat. fick fläskfile med klyftpotatis, kanon gott. Nu håller jag på att koppla in deras nya digitalbox, men dem har tappat bort kortet så de går inte så jätte bra! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar