E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 26 maj 2009

eftermiddag

Hej, är helt slut skulle på på bussen på väg hem från skolan ansträngde
jag mig otroligt mycket för att hålla ögonen öppna. Tim hämtade mig i Irsta, vi åkte
hem till Mathias och drack en kopp kaffe, var där ett tag sen åkte vi hem och jag satte i gång med mitt arbete om Sydafrika och apartheid. Känner just nu att jag vill äta kvällsmat
och gå och lägga mig. Men jag måste ju som sagt göra mitt arbete. Det är iallafall tur att det är ett gganska intressant ämne jag håller på med och att de inte var något rikigt trist. Just dee, fick tillbaka mitt Geografi prov idag fick vg+ . Åhh jag som ville ha mvg, men är helt klart nöjd med vg+ =)
Det blev inte innebandy på idrotten idag som jag hoppades på det blev brännboll men de var faktiskt oxå ganska roligt. Jag är verkligen skit dålig men solen lös och det var varmt ute så de var helt underbart.


Puss&Kram/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar