E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 14 maj 2009

dagen.


Äntligen hemma.. Den här dagen har ändå varit hyffsat skön förutom det hemska nationella i spanska.

Vi räddade oss själva med att gå till spicy för lunch innan provet Som en uppladdning liksom.

Jadu det var inte det lättaste. Men det är skönt att jag inte va den enda som kände så, för alla tyckte att det var mycket svårt och dessutom för kort tid kanske fem sidor på en timme. Det är för lite.. Efter sppanskan hade vi bara en lektion till eftersom att samhällen va inställd.

Slutade halv tre då gick jag Hanna Sofie och Lovisa på stan, blev ingen shopping eftersom att jag behöver mina pengar till nästa vecka. Vi satte oss på Waynes ett tag sen var det dags att åka hem. Tur som man har så missade jag bussen precis och fick vänta i 20 minuter. jippi. Nu är jag iallafall hemma, ligger i soffan med datan i knät gud så skönt.

Har bestämt mig för att börja lägga in mer blider på in nya blogg, men tyvärr så är det bara en tagen bild idag och det är en oseriös på mig men jag bjuder på den.. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar