E v e l i n a J a n s s o n

söndag 17 maj 2009

Söndag

Ciaao, börjar med att gårdagen var jätte trevlig, en massa trevliga människor dock försvann en massa saker som lundhs väska och jag tror äv en att Hannas kamera försvann, tråkigt att folk inte kan hålla sig till sina saker.. Men förutom det var det iallfall jätte roligt. Vaknade runt halv 10 idag käkade frukost med Hanna och Martin. Nu siitter jag i solen ska snart käka lite lunch sen ska jag hem till pappa. Ska ta en promenad med Elin, Gurra och Lundh i eftermiddag sen är det Oth och GG som gäller. Ska gå och lägga mig i bra tid idag även fast jag börjar sent i morgon ussch, har spanska nationella hörövning. De kommer nog va svårt.. sen på tisdag är det matte nationella sen onsdag slutar jag tidigt , då ska jag och company träffas för att handla inför helgen, vi ska ju till camillas stuga. Ser verkligen fram emot att åka dit. Det ska bli så roligt=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar