E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 24 mars 2011

torsdag

Provet idag gick åt helvete. känns skit just nu men men det är ju inte hela världen. Haft en ganska skön skoldag idag även fast den varit lång. Började 8.00 med seminarium. Efter det en lektion och sen klasstid. Sen hade vi lunch så jag Sofie, Anna,Amanda,Sofie, Hanna,Andrew ,Astrid och Daniel käkade på Jensens, gott var det! Efter maten gick jag Anna och Sofie på stan, vid hade lite tid att strö. Vi gick i massvis med affärer sedan så satte vi oss på EspressoHouse för att koppla av lite med massa skitsnack innan provet. Efter provet var jag så pissed så jag åkte hem och satte mig och var irriterad ett tag sen så lagade jag mat , efter maten tog jag en promenad med mina kära vän Alexander Lundh!! Alltid lika kul att träffa honom!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar