E v e l i n a J a n s s o n

söndag 13 mars 2011

Min Helg

Godkväll! Så var den lediga helgen över. Har vart en bra helg, i fredags jobbade jag , hade stängning. Åkte till Anna och hjälpte henne att stänga, vi åkte och köpte mat sen hem och käkade och så kikade vi på Sunes Sommar. Vi såg ungefär halva sen gick vi och la oss. Vaknade efter nio på lördagsmorgonen. Vi gick upp, kikade klart på Sunes sommar och sen satte vi igång med plugg. Efter ett tags pluggande åkte vi till Hälla blev en sväng där sen en sväng på Ikea och Maxi. Va tvungen att handla lite. Åkte hem och fortsatte mitt pluggande , runt fem kom Helena hem. Jag fortsatte plugga. Runt sju kom Gustav och Alexander vi satte igång med kvällsmat blev en riktig gourmemiddag alltså. Sen var det Melodifestivalen som stod på schemat!!! Trevlig kväll!!!
I morse ringde telefonen 8.40 så då vaknade både jag och Helena , vi gick upp och fixade lite och åkte iväg och simmade !! Resten av dagen har bestått av plugg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar