E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 16 mars 2011

mrs lonley

Godkväll! Ligger just nu i min säng och känner mig lite ensam, ingen katt som ligger och kurrar på kudden. Usch va konstigt det kommer kännas utan katterna nu, har aldrig varit en katt människa någonsin. Men dem där fyra har varit något speciellt. Men pratar med Sofie just nu som också känner sig ensam, haha skönt att höra att de inte bara är ja som känner mig ensam. Aja slutade klockan två idag då blev det Waynees med Sofie, Amanda och Anna, skönt att sitta och prata ett tag. Sedan åkte jag ut till katterna och gav dem mat sen hem till pappaa för att sätta igång med plugg och det gick ju som det gick.! Senare kom dem hem med spicy, fick bli det till kvällsmat kyckling med cashewnötter är ju bara för underbart. Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova! Godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar