E v e l i n a J a n s s o n

lördag 26 mars 2011

Lördag

Godkväll, klockan är kvart över tio ska väl snart sova tror jag bestämt. Fullspäckad dag när jag vaknade satte jag igång med plugg sen fixade jag mig och åkte iväg på släktträff. Efter det hämtade vi Sara och Malin som äntligen kommit hem från Thailand. Åkte hem,jag satte igång med plugg , åt kvällsmat och sedan fortsatte ja plugga. Är lite halvirriterad på mig själv just nu. Har psykologiprov på tisdag har tappat bort häftet med instuderingsfrågorna och så har jag prov i psykosocialtarbete på torsdag och så är bokjäveln borta???
Aja jag kan berätta lite om igår istället , roligare att höra om. Kvällen, eller rättare sagt eftermiddagen började hos Anna med kvällsmat och några glas. Ner mot stan för bowling på Strike, sen blev det en snabbis in på Picthers, sen Pluto och natten avslutades på Donken. En trevlig kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar