E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 23 mars 2011

lite ångest!

Matteprov i morgon, känner att det kommer gå.. Ah åt helvete. Varför skulle jag välja matte c ? Min tanke var att det skulle ge bra meritpoäng om man ska söka in på högskola och nu när jag kikat lite närmare så ger inte något matte steg meritpoäng till det jag vill söka i vilket fall. Man behöver inte ens ha läst matte b! Så vafan valde jag då matte c för???? Aja, nu är det så kanske kommer på om nått år när det är dags att söka in att jag inte vill bli socionom längre och kanske då behöver matte c. Nog om det, i morgon är det torsdag , jag börjar klockan 8 med ett seminarium. En skoldag från 8-16.20, ej okej. Mattelektionen är dessutom sista lektionen. Skojjsigt. Efter skolan ska jag iallafall på ett spinningpass. Ska bli skönt sedan ska jag hem till min kära pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar