E v e l i n a J a n s s o n

fredag 18 mars 2011

Äntligen fredag!

Godkväll! Skola idag till klockan halv ett ungefär . Sen blev det lunch på Choice Garden med girlsen, love thai!! Satt där till två, tog en suoersnabb sväng på stan ihopp om att hitta något jag gillar men hann inte riktigt koncentrera mig på att hitta nått. Amanda hämtade mig och vi åkte hem till mig för att jobba lite med vår bok som måste lämnas in för tryck om någon vecka.! Panik! Amanda var tvungen att åka vid halv fyra då åkte jag hem till Andrea där Sofie,Anna och Astrid också var, vi kikade på film och drack varm chocklad.! Mysig fredags eftermiddag måste jag säga. Nu ligger jag i min säng och kollar på Så ska det låta, inte vanligt att bara vara hemma på en fredag. Men kan vara ganska skönt ibland. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar