E v e l i n a J a n s s o n

måndag 14 mars 2011

Måndag

Godkväll, just nu sitter jag i soffan med en mysig katt i knät.. Näst sista kvällen nu, hur ska jag klara mig utan dessa godingar.. Kommer kännas jätte ensamt utan en liten Mimsan på kudden. Är ensam tills senare ikväll. Helena skulle på någon kurs med jobbet, så jag har passat på att plugga idag.. Slutade redan innan elva idag käkade skollunch, ekonomiskt!? japp mina nya grejj!! Åkte till gymmet och körde ett pass. Tappat bort min ipod så det var lite tråkigt att träna ensam utan musik. Får ta och leta fram min ipod..
I morgon slutar jag klockan ett då ska jag och Amanda dela ut lite enkäter till vårat projekt.. ska bli intressant och se hur människor sömnvanor ser ut. !!! Sen blir det att skynda sig hemmåt plugga och sen i väg på personalmöte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar