E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 3 mars 2011

ONSDAG

Grüssgott mina kära!!Vaknade runt 11 i morse. Fick lite halvt panik sådär, ej okej att sova så länge. Helena och jag käkade lunch på en gång. Solen lös så vi tog en promenad i det härliga vädret. Gick hemåt igen och började plugga. Tråkigt som... men sådant som måste göras. Tillman ringde och hörde om jag kunde börja jobba tidigare och eftersom jag inte hade mycket bättre för mig så bestämde jag mig för att börja tidigare. Lundh och Gustav kom förbi en sväng till jobbet, skönt att slippa vara ensam faktiskt. Gillar inte att vara ensam faktiskt. Kom ifrån jobbet kvart över nio någon gång och eftersom jag älskar Statoil miljön så mycket så bytte jag mack och åkte till Statoil klcokartorpet istället. Haha!! Anna hade stängning , Madde var också där. Vi hjälptes åt att stänga allihopa, Madde åkte hem och jag och Anna åkte mot Donken. Eftersom ingen av oss hunnit med kvällsmat ännu och jag ville inte åka hem och käka själv så det var en mycket bra ide tycker jag.!! Nu sitter jag och kikar på tv och väntar på att Helena ska komma hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar