E v e l i n a J a n s s o n

söndag 12 juli 2009

SÖndagen

Ciaaao, Elin och jag hade ställt klockan på halv 10 idag vi gick upp och käkade frukost. Efter frukosten åkte elin hem, då bestämde jag mig för att taen lite joggingtur. Det var ett tag sen, har väntat på en röntgen till min fot i snart ett år men får aldrig tid så nu sket jag i det och tog chansen för att se hur det går. det gick faktiskt bra, med foten alltså men en sak som inte är jätte bra kängre är min kondition. Den var eller rättare sagt är väldigt dålig. Men nu är det slut på det, gurra ska bli min coach!! hahah Vi ska gå ut och springa tillsammans. Tror det kommer att funka jätte bra! När jag kom hem från min joggingtur tog jag ett dopp i poolen. Det var otroligt kallt. Resten av dagen gjorde jag ingenting, vädret var inte dirket på topp så att va ute va inget jag ville! På tisdag ska jag på fest hos Hedman det ska bli jätteroligt, efter det ska jag och elin gå hem till mormor&morfar och sova för det är nära där festen är så det är kanon! Dem är inte hemma så de blir inte väckta när vi kommer hem sen heller, =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar