E v e l i n a J a n s s o n

måndag 6 juli 2009

måndag

Hejsan och så var det kväll igen. Just nu sitter jag och chattar med Elin. Pratade just i telefon men vi fortsatte vid datorn i stället. Idag jobbade jag slutade klockan sju så jag kom hem halv åtta ungefär. Ganska skönt att börja klockan två ändå för på förmiddagen hann jag rensa hela min garderob packa upp alla väskor och allt det var ganska roligt att se hur mycket kläder man egentligen har som man inte hade en aning om. Hade glömt bort jätte mycket saker som jag hade. Det tog några timmar kan jag säga Men nu är det iallafall fint i garderob och lådor.. . I morgon jobbar jag igen, börjar två då också. Skönt faktiskt. då hinner man sova lite längre och även göra nått på förmiddagen. På fredag är jg ledig så tror jag ska sova hos mormor&morfar med Christian. På fredagen ska Elin sova hos mig får se om det blir några andra oxå. Inte bestämt än. Men nu ska jag sätta på mig sköna kläder och titta på film eller nått.
Puss&Kraam EeJansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar