E v e l i n a J a n s s o n

söndag 5 juli 2009

helgen

hejsan, har inte skrivit på ett tag igen har helt enkelt inte hunnit. Efter jobbet i fredags åkte jag ner på stan med mamma köpte tre par trosor en bh en tröja och ett armband.. Halv sex skulle mamma fixa sina naglar på harmoniq så vi gick dit. Det tog ungefär en timme, satt där och väntade det fanns latte och cappuchino där så jag klarade mig kanon. När mamma var klar där gick vi till bilen och åkte hem. Väl hemma så var tim spårlöst borta. haha ringde först våran närmsta granne där var han inte. Sen fick vi veta att han var hos några andra grannar vi gick dit käkade kvällsmat och blev kvar där hela kvällen. Dagen efter var det lördag och Power Meet som gällde. Åkte hem till Elin på eftermiddagen sen åkte vi och Agnes ner på stan skulle ha cyklat men det spöregnade. Satte oss på cornetto bar och väntade på dem andra. Camilla, Anna och Helena kom dit satt där ett tag till sen träffade vi killarna utanför Jensens där vi åt. funderade sedan på fest hos Anna så vii åkte dit, men det blev inget så vi åkte ner på stan igen med Jocke, Joel och Carl träffade sedan fler kompisar till dem där. Träffade även några stockholmare som var trevliga. Och neeejj! Elin jag ville inte ha deras nummer. Dem frågade efter det åt mig. Snällt va?? haha. Kvällen var i allafall väldigt rolig!!=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar