E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 23 juli 2009

en dag på stan:)

hejsan, denna dag började efter 10 då jag vaknade. Gjorde mig klar sen åkte jag och mamma ut och körde lite. Vi var ute på Gäddeholm och körde så påvägen tillbaka var vägen avspärrad för att en massa kor skulle gå över, hahaha.. Sedan skjutsade mamma ner mig på stan, skulle träffa Hanna , Sofie och Sofie på stan klockan två. Sprang in en snabbis på mq innan jag träffade dem, för att byta Tims t-shirt ännu en gång. Hittade också ett linne och en t-shirt. När jag träffat dem bar det av till GinaTricot! Där spenderade vi största delen av dagen !! :P Jätte roligt att träffa er igen!! ;)





4 kommentarer:

  1. Sv: Jaa! Han va ju BÄST! :'(
    Fin blogg!
    Hur hittade du till min??
    Kram<3<3

    SvaraRadera
  2. haha ja precis. Bara stoppa ner den i handväskan ;P

    SvaraRadera
  3. Jaa , man ber ju inte direkt att få lock för örat, hehe .
    ps, fin blogg :))

    SvaraRadera
  4. haha kor? du bor verkligen på landet ;)

    SvaraRadera