E v e l i n a J a n s s o n

fredag 17 juli 2009


Ciaao=) Skrev inte igår, hann inte med eller jo det gjorde jag men jag orkade inte riktigt. Shoppade med Malin på dagen, jätte mysigt. Hade inte träffat henne på ett tag så det var jätte roligt att få träffa henne. Vi äkade lunch på Coffee House By George satt och pratade ett tag efter ett massa springande på stan. Köpte ett linne, armband och en sjal ( kommer bilder). Åkte sedan till hälla med mamma och tim.
Gjorde kvällsmat och satt uppe halva natten och pratade med dem.
Idag vaknade jag halv tio gick upp gjorde frukost sen la jag mig i solen och läste min bra bok, Såld. Läste dessutom ut den=)Fortsatt att sola , käkade pannkakor till lunch. Inte så ofta man äter det , jag och mamma gjorde oss sedan klara och åkte in till stan för att handla sen åkte vi och hämtade Hanna vid tåget. Åkte hem och lagade kvällsmat och för en gång skull så var det tyst vid vårt matbord för alla var jätte hungriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar