E v e l i n a J a n s s o n

måndag 13 juli 2009

Måndag

Godmorgon=) Sitter just nu ute under parasollet för att blogga lite. Idag är faktiskt vädret helt okej, blåser lite men solen lyser i allafall men dock finns det nårgra moln på himlen. Denna dag ska bestå av att sola , om vädret håller vill säga! Fick en ny vi tunnika av mamma som jag har som en liten strand klänning. Hade en innan men den råka jag förstöra när jag skulle tvätta den.. Den var nämligen väldigt äcklig efter kroatien så jag skulle tvätta den och hade klor på den så den blev typ rosa! Så mina snälla mammi köpte en ny till mig, Tack mamma :)<3
Måste bara säga att laptop är en väldigt bra uppfinning eftersom att man kan så lätt och enkelt bära ut den och lyssna på musik i den när man ska sola!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar