E v e l i n a J a n s s o n

söndag 5 juli 2009

Söndag

Hej, söndag igen. Vaknade hemma hos Elin vid klockan 9 i morse. Vi gick upp och käkade frukost trots att vi hade kunnat sova mera. Tittade lite på tv men det blev mest prat i soffan. Koagm hem efter ett någon gång. Satte mig ute ett tag la mig i solbädden och vilade lite sen fick vi besök utav mormor&morfar. Mamma hade gjort en paj med rabarber och smultron kanon gott. När dem åkt hem så gjorde jag inget speciellt dagen bara svischade förbi och nu är klockan snart nio ska nog snart ta en dusch sen ska jag krypa ner i sängen och kanske titta på en film. Är lite små trött blev sent igår kväll och en tidig morgon. Jobbar i morgon börjar dock klockan två så jag kan bara ta det lugnt på förmiddagen.. Sköönt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar