E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 2 juli 2009

Hejsan, började i vanlig tid i dag klockan 11. Dagen flöt på ganska fort. Efter jobbet klockan 16 cyklade jag hem till Elin där oxå Camilla var. Elin hade förberett ett stort mellanmål med en massa olika saker yogghurt, smothie, jordgubbar, mackor , grönsaker pålägg och så vidare. Vi satt ute på hennes uteplats och pratade och mös i skuggan. Vid klockan sju ringde pappa och då skulle jag hem och äta var inte direkt jätte hungrig. Men åkte hem för att äta, när jag väl satt mig vid matbordet började jag blöda näsblod och de höll i så gott som hela måltiden, mysigt.... eller inte! Tror att det beror på alla mina nysningar som jag göt. Nyser verkligen hela tiden! Tror jag är allergisk mot gräs eller något.. heheh. Efter maten tog jag en snabb dusch sen tittade jag och Malin på A Lot Like Love. Var jätte länge sen vi båda sett den så vi kom inte ihåg vad som hände så det var jätte bra!!
Puss/ EeJansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar