E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 12 maj 2011

Torsdag

Godkväll! Kom hem super sent från skolan idag. Runt 8 ungefär kom även till skolan 8.00 i morse. Så tolvtimmars skolmiljö, inget att rekommendera. Aja kalendern blev klar provet i morse gick iallafall toppen tror jag. Hade fler lektioner på morgonen, fick tillbaka religionsprovet som gick åt helvette. Fick vill mitt humör att sjunka kan jag säga.. Aja efter religionen åt jag lunch med Sofie och hennes mamma. Blev tortilini på Chicco, otroligt gott var det gick tillbaka till skolan för en föreläsning på psykosociala och sen var det bara matten kvar som fick mitt humör att sjunka ännu några steg. Men men , efter skolan målade vi som sagt klart kalendern. Var ganska skönt att slippa tänka på allt plugg i några timmar.! I morgon är det fredag då är det först plugg hos Elin med Anna som gäller sen på kvällen är det grillfest hos Evelina med klassen. Blir toppen sen är det bmb.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar