E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 11 maj 2011

Sovmorgon



Godmorgon skönt med lite sovmorgon idag. Det är så mycket plugg just nu att jag inte vet vad jag ska ta vägen om jag ska vara ärlig. Men men försöker göra roliga saker på sidan om så man får tillfället att tänka på annat. Igår var jag en snabbis på Statoil Klockartorpet och jobbade, alla ska få nån typ av coaching från nån säljcoach. Det gick finfint! Efter det gick jag hem och la mig i solen och pluggade men insåg att jag bränt mig en hel del så det fick bli plugg inne i stället. Efter kvällsmaten tog Lundh och jag en sväng till Björnön. Det blev lite fiske och så väldigt trevligt. Vädret var på topp så det var underbart! Nu är klockan lite efter tio ska snart cykla till skoklan, blir en skoldag till halv fyra idag sen hem och plugga.

1 kommentar: