E v e l i n a J a n s s o n

lördag 28 maj 2011

ELBA

Godkväll! Nu är jag hemma på jobbet. Har varit ganska trött hela dagen idag faktiskt. Det är inte jätte konstigt dock. Det var en lång dag igår som började med redovisning sedan var det prov. Efter provet slängde vi i oss mat och sprang ner på stan så att jag kunde hitta något att ha på mig på fredagskvällen. Efter mycket om och men hittade jag de jag skulle ha på mig. Sprang tillbaka till skolan slängde på oss våra studentkläder och sen blev vi fotograferade. Efter fotograferingen var det en liten "mösspåtagnings ceremoni" i ljushallen . Efter det tog jag bussen hem till mormor och morfar han varva ner lite grann sedan var det dags att fixa sig inför kvällen. Kvällen började hos Karin med en liten klassförfest sen var det klackarna i taket på Elba som gällde! :D Lyckad kväll !!


haha mina fina vänner efter fotograferingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar