E v e l i n a J a n s s o n

måndag 2 maj 2011

Måndag



Godmorgon! Idag har jag äntligen fått sova ut, vilket verkligen behövdes har jobbat hela helgen. Var ut i fredags och hade lite för roligt, vilket ledde till att jag mådde skit hela lördagen+ det en rejäl förkylning, då hade jag dessutom stängning på lördagen. Jobbade även söndagen, så idag tänkte ja att ja verkligen behövde sova ut och bara ta det lugnt en dag och försöka bli av med min förkylning. Men i fredags hade jag iallafall galet skoj, var först på förfest hos Anna med Sofie, Johan,Lundh , Amanda och Astrid. Körde ölspelet och sådant skojjsigt. Vidare ner mot stan och Tabazco där vi satte oss för ett glas vin. Sedan vidare mot Blue Moon Bar. Där hade vi skit skoj resten av natten. Morgonen efter var inte alls lika rolig må jag säga. Men helt klart värt det för vi hade verkligen jätte roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar