E v e l i n a J a n s s o n

måndag 7 oktober 2013

Helgens bravader!

Halloj, i fredags skulle Erik och jag hem till några kompisar på kvällen. Lite halvstressade skulle  vi springa in på Coop och handla lite och jag missar en trottoarkant och vrider om foten riktigt rejält. Så kvällen fick spenderas på akuten istället. Som tur var så var inget brutet, utan jag har tänjt ut nått ledband eller så, ont som fan gör det i alla fall. På lördagen åkte vi till Skövde som planerat för att fira någon släkting till Erik som fyllde 30 år. Himla trevligt var det, det bjöds på mat och fika. Vi kom väl hem vid två på natten .Igår så fick vi besök av farmor och farfar som tidigare inte varit i nya lägenheten trots att vi bott här sedan första april. Men bor man i olika städer blir det lätt så. Vi bjöd på mat och fika även här. Jag hade lagade fajitas och Erik bakade en äppelpaj, han är bra duktig min pöjk. När dem åkt sen så slog vi hos ner helt utmattade i soffan sen gick vi och la oss väldigt tidigt. Trots det så vaknade jag jätte sent i morse. nästan så att jag skäms att berätta när jag vaknade... 11.20, har nog aldrig sovit så länge i mitt liv. hehe. Skulle jobbat idag men eftersom jag har svårt att få på mig en vanlig sko och att det gör förjävligt ont att stödja på foten så sjukskrev jag mig faktiskt. Så jag har verkligen bara legat i soffan med foten i högläge hela dagen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar