E v e l i n a J a n s s o n

fredag 11 oktober 2013

Fredag!

Halloj, så har ännu en vecka rusat iväg. Skönt då  det inte dröja innan julen är här och jag är långledig. Ska bli så himla underbart. Fick veta tentaresultatet igår, 59 av 62 så det var väldigt gött. Högsta betyg på dem två första kurserna i denna utbildning, en mycket bra start må jag säga. Idag är jag ledig och jag och Joanna ska till Marieberg för lite shopping. Jag behöver ett par nya skor, att ha till vardags liksom. Perfekt att prova skor med en ond fot. haha. I helgen är det jobb som gäller, inte ett dugg taggad. För att jobba helg kan vara det tråkigaste som finns. Jobbade så gott som varje helg två år i sträck. Så nu är jag aningen avskräckt för att jobba helg. Trots att jag bara jobba en hel helg och sen på det en lördag i månaden numera. Men när jag gått ut skolan har jag väl lite som mål att hitta ett jobb då jag slipper både jobba helg och kvällar, för det är jag så himla trött på just nu. Nu blev det mycket klagande, men det får ni stå ut med! ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar