E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 7 december 2011

Vintern är här


Godmorgon:) Idag är jag ledig vilket är superskönt. Tänk att det var alldeles vitt på marken när jag vaknade i morse. Vintern är äntligen här!!!!! Just nu sitter jag och nördar framför datorn och lyssnar på spotify. Ska snart slänga på mig kläder och åka ner på stan för att få naglarna fixade sen ska jag förmodligen träffa Helena .. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Känns som om det var evigheter sen jag träffade mamma. Vi jobbar liksom om varandra så gott som hela tiden så ikväll ska båda vara hemma. I morgon ska jag jobba på Statoil Hammarby rampen . Ah herregud då har jag provjobbat på alla Statoil i Västerås.. På fredag är det julbord med jobbet (irsta) det ska bli sjukt trevligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar