E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 6 december 2011

Livet bara rusar iväg!

Godmorgon :) dagarna bara svischar förbi det är helt sjuk. Snart jul och allt , känns som om det bara var någon månad sen jag tog studenten. Snart har en hel termin gått, herregud alltså!! Igår var det en allmänt trevlig dag. Var på Erikslund med Erik och gick i lite affärer sen åkte vi ner på stan och vi båda hittade lite julklappar. Även om vi var ganska fantasilösa så är i alla fall några julklappar köpta. Blev sedan kvällsmat på Spicy och sen bio. Trevligt var det och när vi kom ut från bion var delar av marken vita. Woho äntligen lite snö!!!! Nu ska jag snart ner på stan igen för att träffa Sofie. Sen börjar jag jobba klockan tre och jobbar fram till elva ikväll. I morgon ska jag fixa naglarna klockan 10.00 sen ska jag träffa Helena :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar