E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 15 december 2011

Dålig update

Godkväll :) nu var det ett tag sedan som jag skrev igen.Kan bara dra det som hänt som hänt sen sist lite fort. Förra fredagen var det iallafall julbord med jobbet. Det var väldigt trevligt. Vi yngre började kvällen på Tabazco med några drinkar sedan tog vi en promenad i regnet mot Falkenbergska kvarnen där vi mötte upp resten. Jag hamnade vid fel sida på långbordet hamnade med Bellini och Philip och i deras sällskap blev man väldigt onykter. Haha!! Sedan gick vi vidare mot SkyBar där vi var resten av kvällen, super trevligt var det. Tackar gud för att jag var ledig dagen efter ska jag säga. haha! Den helgen gjorde jag inte mycket alls, shoppade lite julklappar o julbakade med mamma mycket mer än så gjorde jag inte. Å nu i veckan har jag jobbat. Hann med en lunch på Oliodeli med Sofie och Astrid innan jobbet i tisdags. Jobbade även igår och idag har jag vart på en hot & rån uybildning. Just ja, glömde berätta att jag och Erik bokade en resa till Thailand i fredags. Det ska bli super kuul!!! Längtar massor ska bli så underbart med massa sol & bad! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar