E v e l i n a J a n s s o n

lördag 11 juni 2011

student 2011

Nu är jag helt slut, länge sedan som jag var så sliten som jag är just nu . Kan börja med att berätta om att studenten igår blev super lyckad solen sken och det var hur varmt ute som helst. Dagen började klockan åtta med champagnefrukost med klassen hemma hos Andrea. Satt på hennes uteplats och drack champagne och åt frukost. Solen värmde redan då, halv tio var vi på skolan och avslutningen satte igång. Den höll på ett ganska bra tag sen var det utspringning som gällde. Fan vilken skön känsla det var alltså. Men höjdpunkten på dagen var ändå tiden på flaket, det var så otroligt roligt!!! Efter flaket åkte vi till bygdegården där min studentskiva skulle äga rum. Det var jättetrevligt verkligen. Dagen började gå mot kväll och kvällen började hos Emilia ledde till BlueMoonBar och avslutades i Vasa parken. Hade verkligen en toppen dag!!
Idag vaknade jag runt 11 åkte hem och klockan 17 var det jobb som gällde var inte alls sugen på att jobba, men det gick bra när jag väl kom dit :)


en bild som säger mer än 1000 ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar