E v e l i n a J a n s s o n

måndag 6 juni 2011

Fullt schema

Hej, dålig uppdatering på slutet men har haft så mycket för mig så jag har helt enkelt inte hunnit. Har knappt varit hemma förutom då jag sovit. I torsdags kväll var jag hemma hos Elin med flera från klassen . Fredagen bestod av solning och på kvällen var det förfest hos Amanda sen BMB, var en helsjuk och väldigt lyckad kväll. Lördagen åkte jag Sofie , Lundh och Johan till Kista galleria för lite shopping, köpte en långklänning och en ring. Vi åt lunch där och så, på hemvägen åkte vi förbi Tortuna gropen för lite bad. Svinkallt!!. Åkte hem för lite kvällsmat med familjen och Charlie sen åkte jag hem till Lundh. Söndagen var jag och badade på Björnön med underbara vänner, åt kvällsmat hos Lundh och sen gick vi på bio med Johan och Sofie, vi såg på Pirates of the Caribbean. Idag har jag solat och badat hela dagen med Sofie och Lundh mycket härlig dag måste jag säga :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar