E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 8 juni 2011

onsdag

Halloj :) Idag är det onsdag. Snart studenten:D Igår var det först Junitrofén, eftersom vi kom trea på Rudbecks utklädnadshow skulle vi uppträda på junitrofén också. Vi sög verkligen men de var typ trettio grader varmt och vi hade en varm hunddräkt på oss så de kanske var en liten anledning iallafall. Efter det åkte jag och Sofie hem till mig och hämtade badkläder sen till Framnäs för sol och bad. Där träffade vi också Anna, Andrea, Astrid, Amanda, Hanna, Elin,Sofie, Lovisa och sen någon killkompis till Amanda. Trevligt var det. Sedan åkte jag och sofie hem till mig gjorde kvällsmat och sen la vi oss och vilade för båda var helt slut. Sedan var det bara att göra sig i ordning för förfest och utklädnadsfest på Pluto, trevligt var det. Kvällen slutade med att jag fick en trasig flaska i foten och mycket blod blev det, hela foten var röd. Känslig som jag är så höll jag på att svimma. haha! Så Sofie och jag tog en promenad hemåt. Vakande halv tolv i morse vilket är riktigt ovanligt. Men men behövdes väl, nu ska jag snart dra mig mot bilen och åka till Harmoniq för lite nagelfix :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar