E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 8 februari 2011

Tisdag

Hellü!! Händelserik dag! Först var det skola till klockan ett. Alltså känns verkligen så jävla onödigt att ens gå till skolan. Är ändå så okoncentrerad att jag ändå inte lär mig ett skvatt.! Hur blir man av med denna skoltrötthet! Den har verkligen tagit över nu. Nog om det!! Efter skolan åkte jag till gymmet och körde ett pass.. Åkte hem och packade lite. Klockan fem var jag på jobbet för personal möte höll på lite mer än en timme åkte hem till mormor.. Åh fan i mig, påvägen dit så körde jag är nästan 100% säker att jag körde rätt hastighet.. Åh när jag åkte förbi en kamera så blixtrade det av bara faaan!! Hoppas att de vart bilen innan som körde för fort .. För de kändes som att den blixtra mot mig när ja var för långt bort men jag var ju nästa bil på tur. Har jag otur så har jag! Men konstigt i sådana fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar