E v e l i n a J a n s s o n

fredag 4 februari 2011

Lunch och nagelfix!

Godkväll! Skönt att vara hemma nu asså. Ska snart gå och lägga mig fortfarande halv seg efter jag vart sjuk. Aja, slutade runt elva idag. Eller egentligen 9, men jag , Anna, Andrea och Lovisa jobbade lite med vår undersökning vi gjorde när vi var i Österrike. Klockan elva träffade jag Helena vi gick till Mongoliska och åt lunch.. Love it!!! Vi gick på stan ett tag och för att själv motstå att handla massa kläder själv så försökte jag hitta kläder till Helena . Efter en sväng på stan satte vi oss på Espresso House ett tag sen gick vi i några affärer till. Klockan tre hade jag tid för att fixa naglarna. Det behövdes verkligen, förnyade mig idag. Brukar alltid göra fransk manikyr men bestämde mig idag för att bara ha naglarna lite beiga istället så att de är lättare att måla på färg.. Går ju i och för sig med fransk manikyr med. Men tänkte att de kanske blir bättre med det här ett tag.!

När jag var klar mötte jag upp mamma vi åkte och handlade sen bar det av hemåt för lite matlagning. Blev tacos idag, alltså det är ju så snabblagat och så gott.! En perfekt fredags mat. Nu är klockan lite efter åtta ska nog sätta på en Beck eller Wallander nu!! :D


Så ser dem ut nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar