E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 2 februari 2011

Godmorgon

Vaknade för en stund sen.. Kände mig till och med sugen på kaffe idag, inte druckit kaffe sen i söndags.. Personligt rekord på uppehåll. haha. Gjorde även en liten godare frukost idag. Känner att jag börjar bli på humör för't igen. Nu måste jag plugga lite kemi, vilket är dötrist. Sånt som måste göras eftersom jag har prov i morgon. Inte lockande har inte plugga mycket alls. För att jag vart sjuk, har liksom inte orkat läsa. Är fortfarande halv krasslig men mycket bättre än för någon dag sen. Så i morgon får jag lov att gå till skolan. Ganska skönt ändå, mjukstart inför jobb i helgen måste ju avvänja min kropp för att inte ligga och sova hela tiden nu. I morgon åker jag till mi madre och Tim. Ska passa på att vara med dem nu innan de åker till Thailand.. På fredag efter skolan ska jag iallafall äta lunch med min kära vän Helena sen klockan 15 ska naglarna fixas .. Det behövs verkligen, dem ser riktigt jävliga ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar